Народни танци - ФОЛКЛОРИКА • Виж темата - Включване в група

Форум

за български народни танци, песни, музика и обичаи

Включване в група

Kоя ви е любимата народна песен, какво хоро искате да научите или да споделите, какво ви кара да танцувате...
Народни носии, музикални инструменти, обичаи и традиции, празници, етнографски области...

Модератори: geleto, pupins

Включване в група

Мнениеот shumencho » Пон Ное 19, 2007 4:36 pm

Здравейте,

Бих искала да се включа в някоя група, но не съм сигурна къде и как да го направя. Аз съм начинаеща, но имам някакви познания и двигателна култура. Мога ли да се присъединя към групата в клуб "Фолклорика", защото ми е по-удобна като време и място?
shumencho

Re: Включване в група

Мнениеот pupins » Пон Ное 19, 2007 9:17 pm

shumencho написа:Здравейте,

Бих искала да се включа в някоя група, но не съм сигурна къде и как да го направя. Аз съм начинаеща, но имам някакви познания и двигателна култура. Мога ли да се присъединя към групата в клуб "Фолклорика", защото ми е по-удобна като време и място?

Здравей shumencho,

Разбира се, че можеш да се включиш към групата на начинаещите в клуб "Фолклорика" - дори още този петък от 20:30ч. Преподавател на тази група е Ками (Камелия Методиева).

Адреса на зала Универсиада е бул. "Шипченски проход" №2, а самият фитнес "Йова-спорт" се намира на гърба на сградата.

Вземи си удобни за танцуване обувки и спортно облекло , и бъди там 10-15 мин. по-рано. :D

Приятни танци!
Аватар
pupins
Site Admin

Мнениеот shumencho » Вто Ное 20, 2007 1:37 pm

Много благодаря за бързия и положителен отговор! В петък няма да мога, но в понеделник ще дойда! :D
shumencho

Мнениеот G_s_S » Пон Фев 25, 2008 7:43 pm

Здравейте.От много време насам имам желанието да се запиша някъде на народни танци.И ето,че случайно разбрах за този ансамбъл.Но може ли някой да ми каже трябва ли предварително да се запишеш?Ще съм Ви много благодарна :wink:
G_s_S

Мнениеот pupins » Пон Фев 25, 2008 11:33 pm